Coopertest!

Känner mig riktigt stolt över att jag gick i mål först i våran klass på tiden 11.15 & var bättre än medel alltså 21 år, vilket var det bästa man kunde få! Wiiho! Vi sprang 2,5 km. Träning ger färdighet! Senast på måndag får jag mitt gymkort & då ska här hårdtränas, jag ska komma i form till sommarn!

Först & främst ska rumpa & mage tränas, även blanda in lite kondition i detta efter det tar jag tag i resten!

I morgon blir det ingen skola för min del eftersom vi ska till Gävle med klassen. Hört talas om Alborgen? Inte? Det är ett hus med olika rum där man får vara i lag och klara dom olika rummen tillsammans som ett team! Lite som Fångarna på fortet om ni sett det? Ska bli så jävla kul! Taggad!

Idag har jag även bokat in körlektioner i Gävle med bilskolan, nervös! Min första lektion är nästa fredag!

Nu ska jag sluta babbla här & göra nått vettigt!

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Åh, jag åkte till Alborgen i tvåan och jag minns det som det vore igår! Nu vill jag ju åka dit. Men du kommer få grymt roligt tror jag! :)

2011-05-18 @ 19:22:30
Blogg: http://everypartofmylife.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Måste varit godiset som gjorde att de gick så bra ! ;)

2011-05-18 @ 23:07:04
Blogg: http://raggarbullen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0