Uppsala med älskling

Blev en lugn och skön morgon, massa mys och gos innan vi orkade oss upp (a) Sen kom tanken shoppa upp i mitt huvud och jag blev sjukt shoppingsugen! Blev ett snabbt beslut om Uppsala, en halvtimme att duscha, sminka sig och äta frukost för att sedan vara utanför dörren och påväg till tåget var inte dåligt om jag får säga det själv! Vi var tvugna att åka dirrekt eftersom älskling har träning mitt på dan. Fick med mig lite smått och gott hem som ni såg i förra inlägget, jag verkligen älskar prickar och har nu en helt ny uppsättning av sommarkläder och prickigt, asnajs!

Snart kommer älsklingen, får se vad vi hittar på! En lugn lördag eller inte? De är frågan! Fick en erbjudning om krogen ikväll, annars blir de en lugn helg och tagga till inför nästa. Vi får se helt enkelt!

Uppdaterwer senare ikväll mina söta läsare!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0