The weekend

Fredagen bestod såklart av mys med min underbara älskling hemma hos mig då vi både åt god mat och myste framför let's dance och csi, myspys!

På lördag morgon begav jag mig till stan för shopping! Köpte en gul nalletröja till sommaren och även yttligare en prickig sommartopp! Införskaffade även några enkla shorts att ha då man går ner på stranden. Men man hittar ju alltid mycket mer än vad man har råd med, nästa månad blir det inhandling av en blommig hög kiol, ni har kanske märkt att jag flitigt andvänder min svarta så behöver en ny variant (a) Hittade också ett supersnyggt halsband! Ojoj pengarna kommer ta slut innan jag hinner blinka (a)

Åkte efter shoppingrundan till Norrtälje med becca och hennes syrra, spenderade natten hos hennes kusiner, riktigt kul att få träffa becca igen må jag säga! Träffade även en filur under våran lilla kvällsprommis och söndagen spenderades med mer av beccas släkt plus en saknad kalle under kvällen och natten! Vi firade ju faktiskt hela 11 månader då, en månad kvar tills ett helt år, detta är ofattbart!

Idag började min praktik på Vallskoga förskola, ett riktigt mysigt ställe med söta små ungar, vissa har precis lärt sig gå och hur gulligt är det inte när dom druttar på rumpistumpen och börjar skratta? (a) Älskar småttingar, dom är ju för goa!

I morgon blir det praktik igen och efter en lång dag till fyra så ska jag bege mig hemmåt till Vendel igen. Skulle egentligen ha kört i morgon, men fick en ny tid på torsdag ist då körskolan var uppbokad.

Ojoj, hängde ni med ända hit? Bra jobbat!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

och tänk hur många jag tipsat dig om din kärring ;)

2011-03-21 @ 23:02:53
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0