Svar på tal

1. Vilken är den mysigaste stunden du haft :)?

Svar: Svår fråga, finns så många mysiga stunder som jag har haft. Men jag har en favorit och det var när jag träffade Kalle för första gången. Vi var nykära och kunde inte hålla oss borta från varandra en sekund, han sa så fina saker till mig och det värmde verkligen. 

2. Hej,

Igår när jag och mina mannar var ut på plundring med långbåten (som vi förövrigt har målat om nu såhär på vårkanten) så uppstod en konflikt, och jag vill ha en utomståendes åsikt gällande, om jag gjorde rätt eller fel.

Vi hade precis lagt ut från Söderfors, då vi plundrat en mack som såg lite sliten ut. Och skulle ta lunchrast precis som vi brukar efter dagens första plundringsinsats. Vi hade en ny kandidat vid namn Sigleik, som höll hand om förrådet (utrustning och dylikt dvs, väldigt simpla arbetsuppgifter). Jag hade mitt vanliga förråd med Skogaholms limpa , (då jag inte äter allt för mycket runt lunchen) Och fantiserade gött om att få ta mig en ostmacka.
Tyvärr visade det sig att kandidaten inte hade matlåda med sig just idag, och snodde sista biten bröd av mig, då han antagligen trodde brödet var för allmänheten.

Jag blev givetvis rosenrasande och gick bärsärkar gång igenom lunchhallen, slet mackan ur näven på det fula aset, slog han i ansiktet med en bit bordsben, som jag i all hast råkade slita loss, och kastade pojken överbord.

Nu har jag inte hört någonting om Sigleik på väldigt länge, och är rädd att han farit illa.
Då är alltså frågeställningen, gjorde jag rätt? Skulle jag kanske bara skällt ut honom och avlägsnat en hand eller något? Jag känner mig väldigt klyven för tillfället.

MvH
-En vilsen Viking

Svar: Lång historia dedär! Men jag tror nog att du skulle ha berättat hur det var, alltså att brödet inte var för allmänheten och att det var ditt. Sedan frågat om att få tillbaka det, då hade han förstått hur situationen var och ingen hade råkat illa ut. 


3. redo för summer 2011?!

Svar: Ska bli sjukt najs med sommar! Känner inte riktigt för att visa min bleka kropp i bikini och måste även köpa en ny inför denna sommar. Men om jag solar lite på hemmaplan med min nya bikini, hinner få lite färg så är jag redo, grymt redo!

4. Hur många har du haft sex med?

Svar: Skrev att jag inte ville svara på allt för personliga frågor och denna tycker jag är för personlig för att lägga ut på bloggen. Du får fråga mig igen när du vågar stå för vem du är och inte skriva annonymt. 


5. Vad är din högsta dröm just nu? :)

Svar: Också en väldigt svår fråga, har många drömmar som jag vill ska gå i uppfyllelse, men jag tror att körkort ligger i topp just nu. Skulle vara skönt att kunna ta sig hit och dit och tänk att glida runt med sina kompisar, med skön musik och strålande sommarväder! En annan dröm är att mitt och Kalles förhållande ska hålla för all framtid! (a) 


6. Är du kåt ofta?

Svar: Också en personlig fråga, våga stå för vem du är istället för att skriva annonymt. 


7. vad är det skönaste du vet? :)

Svar: Helt klart att bli kliad på ryggen, så otroligt skönt!


Det var alla frågor från frågestunden, hoppas på en till lite längre fram i vår!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0