Krasslig..

Hade en grymt mysig kväll igår med min pojkvän, kikade på sveriges värsta bildförare och vissa där är lite fail om man säger så! Resten av kvällen blev det bara mys och en massa kärlek!

Han skyndade sig iväg till skolan vid tiotiden och nu sitter jag här hemma hos honom och väntar tills jag också beger mig iväg till skolan för min första och sista 80 minuters lektion, alla hurrar lixom! -.-

Efter skolan ska jag och Kalle kika runt lite i affärer innan vi beger oss hem till honom, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Men eftersom jag är lite krasslig så får vi se vad jag orkar med.. Vaknade med feber, halsont och dunkande huvudvärk. Varit såhär ända sen i onsdags, var nog inte det bästa att springa beep testet tror jag :( Hoppas på en friskare tjej tills i morgon så jag och älskling ska göra stan och efter lite spenderade pengar har jag en tid hos tandläkaren, inte alls kul!

Men nu måste jag börja göra mig klar, annars hinner jag aldrig i tid! Puss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0