Babbel babbel

Praktiken gick bra idag, körde ett träningspass efteråt! Var lite lat idag så det blev bara 2 varv runt kvarteret, men bättre än ingenting förmodligen (a)

I morgon börjar jag vid åtta igen, kör några timmar fram till 12 då jag tar tåget till Uppsala för att tandfen ska kika på mina tänder om det finns några hål, vilket det förmodligen gör med tanke på allt godis jag äter, ajabaja!
Åker efter det hem till mig för att fixa och trixa lite inför en skoldag som väntar och en härlig idrottslektion på onsdag!

Nu väntar jag på min kalleskrutt som tränar, gymma med mig någon?

Ingen kan ana hur tråkigt det skulle vara att gymma själv, när man knappt kan några maskiner och får sitta och träna själv, med låg musik i bakgrunden, ingen höjdare skulle jag tro!

Nej, nu ska ni slippa höra på mitt babblande, tjarå!

Kommentarer
Skrivet av: Frida

Jag tränar själv på gym, de funkar hur bra som helst om du har hörlurar i öronen med din favorit musik!

2011-03-28 @ 20:41:02
Blogg: http://www.friba.se

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0