Alla vi som hatar kommunaltrafiken..

821, 40 min sen, stog ute i kylan och väntade, bestämmde mig för att ta tåget till Örbuhus och vänta på bussen där vilket överraskande nog var försenad med tio minuter, jag älskar Ul! <3

När jag kom hem frusen som jag var, vart det en lång och kokhet dusch i flera timmar (a) Lite överdrivet, men väldigt länge ialf! Vart helt slut efter det och hostan började ta över.. Bestämmde mig för att läsa lite i Engelska boken, vilket slutade med att jag somnade och fick boken i ansiktet (y) Vaknade nån timme senare och hade fortfarande frossa.. Vilka jävla bussar! Chauförerna kan definitivt inte köra, dom kör som idioter, bussarna är alltid sena, på vintern inställda eller ifall dom faktiskt kommer så åker dom i diket eller fastnar så man ändå inte kommer fram!

Körkort nu tack!

Tack och hej!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0