Kär & Galen!

Det kan man verkligen säga, saknar min älskling så grymt mycket just nu! Försöker få honom att komma hit, får se hur detta går! Saknaden blir stor när man har en sån underbar pojkvän som jag har, dödskär tror jag!?

Men för övrigt så har jag det bra här uppe, det är så härligt att äntligen få träffa mina kusiner igen, även om det var första gången jag såg den minsta så vill man inte lämna dom! Grymt söta ungar på ett och ett halvt och fem månader, Nathalie & Julien är så söta så!

Hoppas även på att få träffa mina andra kusiner som är i utlandet för tillfället, fuskisar! Dom kommer hem på lördag så efter det kanske det blir ett hej innan jag åker, hoppas!

Nu får ni alla där hemma ha det toppen tills jag kommer hem igen för då ska det köras rejält!

Kalle Johansson, jag älskar dig mer än någonting annat! <3

Kommentarer
Skrivet av: Felicia

Jag vill också vara kär och galen! :(

inte olyckligt kär.

2011-07-28 @ 15:12:41
Blogg: http://mikudoll.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0