Sammanfattning av em tripp till Umeå

Den 4/1 - 2011 begav jag & älskling oss iväg till Arlanda. Vi tog en god kvällsmat där, om ni inte har smakat pizzan på Arlanda så är det dax! Bland den godaste jag ätit. Tog sedan flyget vidare till Umeå där mormor mötte oss. Denna tisdagkväll blev lungn, packade ur och bara myste framför Tvn.

Ondagen vart det fart & fläng, då kom lillkusinen & min morbrors tjej till oss. Fikade & myste med världens sötaste unge må jag säga! Som en sockerbit alltså! Vart även lite shopping på stan, införskaffade mig två ansiktsmaskar, ett nytt nagellack, ny tröja & en present till min kusin Annie.

Torsdagen, bestod av shoppande på stan då en tjocktröja & ett par byxor hamnade i min låda. Jag & älskling fikade på stan och myste hela dagen.

Fredagen, begav vi oss till min kusin Viola, hennes kille & lilla unge på 9 månader, grymt söt! Fikade en massa gott! Det var både bullar, kakor, men godast var nog kladdkakan! Kikade även runt i hennes fina inredda hus som precis har blivit klart. Må säga att hon är fena på att inreda!

Lördagen, pangfest för hela slanten hos min kusin Annie! Vi vistades i hennes 2a med tjugofem andra galningar, men det var riktigt roligt & man fick veta ett och annat! Extra najs var ju att det vart gratis fylla för både mig & älskling, med god dricka och härliga människor.

Söndagen, blev en bakisdag men lyckades även träffa lillkusinen Nathalie igen, fikade & myste hos Nathalies farmor & farfar.

Måndagen, packning & hemresa tillbaka till Stockholm. Tog sedan tåget till Uppsala & slutligen Tierp.

En mysig liten kärleksresa för älskling & mig <3




Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0