Mandelmassa & Choklad?

Snart beger vi oss äntligen till Umeå, packningen är i full gång & jag är taggad på en flygtur! Den 4 beger vi oss iväg & återvänder om vi har lust den 10, hihi! (a) Träffar min mormor där, mina kusiner & annan släkt. Men det bästa med Umeå är nog att alla är så trevliga där & att det alltid finns en massa snö att busa i + att min mormor är den bästa som finns!

I morgon kommer kalles morbror & hans fru hit, vi ska umgås in i det sista, innan vi flyger iväg! Får se vad som hittas på.

Idag blev det en riktig sovmorgon, klockan var runt 3 när jag steg upp, opps (a) Blev även på bakhumör så några små godingar gjordes inför en mysig kväll framför South Park, mumsi!










Nomnomnom!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

jag älskade den tiden och vara galenheter, bara puss! <3

2011-01-02 @ 18:28:49
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Varzeshiha

I really enjoyed my visit. A great site

2011-06-14 @ 10:49:38
Blogg: http://varzeshiha.blogoom.com

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0