Framme

Nu är man framme i Umeå! Idag har vi varit på badhuset och även nere på stan där jag fyndade lite! Några ansiktsmasker, ett nagelack & en tröja, härligthärligt!

I morgon kommer min lilla kusin hit och myser med oss ska bli riktigt kul, även en till runda på stan blir det ju, najs med lägenhet mitt i stan! Men inte lika najs för plånboken, buhu!

På fredag beger vi oss till Viola, min andra kusin, hennes barn och kille. Passa på medans man är här!

Lördag blir det fest för hela slanten hemma hos min tredje kusin Annie, skulle även ha blivit en krogrunda men eftersom älskling är med så skippar vi det och tar det nästa gång ist!

Dom två sista dagarna på våran vistelse i Umeå, blir en överraskning tills vidare.

Nu fick ni veta våra planer & var jag håller hus.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0