Busungar!

Måste bara berätta om våran lilla kvällspromenad som jag & älskling gick på igår kväll. Vi gick runt i bostadsområdet här i Tierp, plötsligt säger kalle, kan vi inte busringa på olika dörrar? Och fyfan va kul de var! Ringde kanske på 5 - 6 dörrar, lite läskigt sådär, men de skiter man väll i!

Första dörren, kalle som ringde på : Ingen hemma..
Andra dörren, kalle ringde på: En kärring öppna och stod där fett länge och kolla..
Tredjedörren, jag ringde på: Först ingen som öppna, sen öppna en biffig kille dörren hur snabbt som hällst.. Kalle & jag hade bestämt att gömma oss bakom bod, men vad tror du skitungen gör? Han springer iväg fort som fan.. Jag står kvar precis vid dörren bakom boden, killen som öppna står och kollar runt fett länge och jag tror att jag ska dö av skratt! Men jag klarade ju mig såklart!
Fjärde dörren, kalle plingar på: En gubbe öppnar och stänger..
Femte dörren, jag plingar på: En tjej öppnar och står och ser fundersam ut innan hon stänger..

En rolig kväll!

Kommentarer
Skrivet av: Jonneh-B-Good

moget att busringa! släng snöbollar på deras rutor istället!

eller, eller, eller!



först en liten sten så dom öppnar, sen släng IN snöbollen istället! :D

2011-01-21 @ 14:00:58
Blogg: http://krozon.blogg.se/
Skrivet av: Kalle

Haha, du som var för seg för att springa ;)

Älskar dig för att du inte springer snabbare än mig(a) puss<3

2011-01-21 @ 22:58:01
Skrivet av: Louise

Jag är faktiskt snabb! :D Skitunge! <3

2011-01-21 @ 23:01:54
Blogg: http://louiisse.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0