Myspys söndag!

Gårdagen kändes som kaos, väntande i Uppsala utan andledning och väntande på tåg från Gävle i flera timmar ute i kylan var heller inte kul! Men jag överlevde som ni ser, även fast vissa inte tycker att jag skulle ha gjort det så skiter jag fullständigt i det! (y) Man får stå för sina egna problem helt enkelt och om man är så feg att man inte vågar ta egna intiativ så får man skylla sig själv, thats it!

Fick mig ändå en helt okej kväll i går, fick träffa söta lilla Margit som fyllde hela 18 år och därmed grattar alla henne på hennes stora dag! Fick också träffa söta tokstollar i Gävle bla min underbara vän Jonna och några andra små fillurer som gjorde denna lördagskväll helt okej trotts det kalla vinterhalvåret som vi lever i!

Tack ska ni ha tjejer!

Kommentarer
Skrivet av: Gissa :D

Jag skulle låtit dig ta hand om din "situation" den där kvällen ;) För som du säger så är det sant, man får ta hand om sina egna problem. Men vet du varför man kan ta hand om sina egna problem? För att man vet att man har bra vänner som stöttar en vad man än gör. Alltså riktiga vänner som hjälper till och just nu är du det längsta man kommer ifrån en sann vän. Jag blir inte arg, det är inte min grej. Men den här gången har du gått för långt. Och prata inte om intiativ när du själv är som du är. xoxo

2011-02-13 @ 18:58:04
Skrivet av: Anonym

2011-02-13 @ 18:59:42
Skrivet av: Ebba

Haha. tyyp, den är inte så snyggi alla fall <333

Och kom ihåg att du är bäst, vad än alla andra skitungar säger. <3

2011-02-13 @ 19:47:49
Blogg: http://ebbaij.blogg.se/
Skrivet av: emma

louise du e typ den bästa louise som finns! du gör våran klass galet bra <3

2011-02-14 @ 17:28:28
Blogg: http://vulkananus.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0