Love and other drugs

I lördags blev det förfest med ett par grymma brudar! Gick sedan till Jossefin där det var massa folk, även lite kändisar! Han inte festa på så mycket innan ambulansen kom, tragiskt men sant. Första gången jag druckit så mycket så jag har behövt hamna på sjukhus... Men jag överlevde som ni ser! Ett dygns reparation så fungerar allt igen, tror jag? (a)

Firade 10 månader med kalle igår, därför blev det bio på filmstaden. Såg filmen "love and other drugs" Sjukt bra, ett leende på läpparna under hela filmen!

Idag ska vi ta det lungt här hemma hos kalle innan vi mot kvällen beger oss till mig.


Kommentarer
Skrivet av: Tove

åh jag vill också se den! :)

2011-02-21 @ 12:50:32
Blogg: http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0