Ledig dag

Idag har jag varit ledig, men begav mig ändå till skolan ett tag för att plugga lite innan jag tog bussen hem till mig där det blev städning av rummet & en massa sköta om sig själv! En choklad mudd mask åkte på, även fixning av naglarna och ögonbrynen efter detta en skön och varm dusch.

Har även hunnit med att plugga en hel del, känns som vi har hur mycket som hälst! Kan man kalla det lov när man måste plugga hela lovet? nej.. Därför sket jag i det och gjorde bort mycket idag ist! (y) Gjort klart ett arbete som vi fick på Natur och friluftsliv kursen, även gjort en hel del på en inlämningsuppgift i förskola, skola, fritids kursen. Har även läxförhör i morgon i natur och friluftsliv och en diskussion i stöd kursen om Adhd, ser ni hur mycket det blev! Gud va trött jag blir!

Men nu ska jag passa på att få bort lite mer av plugget, sedan väntar mig en lugn och skön kväll framför tvn (y)

Man måste ha nånting att se fram imot, annars går de aldrig..

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0