Älskling

Kommit tillbaka efter en vistelse i Dalarna nu, hade det riktigt bra! Simmning på badhuset i Grängesberg, slalomåkning och övningskörning! Har hunnit med en hel del!

Slalomåkningen gick bra förutom några enstaka vurpor, höh (a) Men tog mig ner för alla backar på ett eller annat vis ialf! (y)

Körningen gick strålande trotts att jag inte har kört sen i sommras! Ett stort plus på det! Tränade start i backe och även lite små nötningar på backning och växling, men de klarar jag nästan utan problem nu. Nån mer än jag som ska testa på lite körlektioner?

Sitter äntligen hemma hos älskling nu efter en lång biltur. Har saknat min plutt något otroligt!

Skriver mer i morgon eftersom jag har turen att vara ledig hela dagen!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0