Lunchande & shoppande

Vart lunchande nere på stan med mina brudar! Cupido sallad är awsome! Köpte mig även en body skrub & handskar på HM. Resten av grunkorna köpte jag igår! Det var härligt att äntligen få träffa sina klasshomies igen, puss på detta!

Nu har jag haft en sköta om mig själv kväll med en skön dusch, rakade ben med min nya rakhyvel från Soeil, ansiktsmask, bodyskrub, fixade naglar & hårinpackning! Ready 4 school tomorrow!




Cupido sallad! Festaost, sallad, tomater, gurka, skinka, kyckling, lök, räkor & pasta.




Vårdande balsam, ansiktsmask från Nivea & en jordgubbsmask, bodylotion, bodyskrub, Nivea bodylotion, Hårinpackning, rakhyvlar & hanskar.

Vad säger ni, är ni taggade på skolan i morgon?!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

somfan

2011-08-17 @ 19:44:41
Skrivet av: Louise

Najs då!

2011-08-17 @ 21:15:26
Blogg: http://louiisse.blogg.se/
Skrivet av: Jossa

så jävla gott med cupido... <3

2011-08-18 @ 18:28:49
Blogg: http://josefinawestling.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0