gästbloggning på g!

hej mina vänner, jag är då louise klasskompis emma, jag är sämst i klassen doock ;-) men det sket man väl i.
hur äre med er alla då? (inte för att jag bryr mig, meeen ja kände mig tvungen att fråga) louise sitter o tuggar tuggummi just nu medans hon och jennie gör ett grupparbete om "barn till alkoholmissbrukare" intressant! duktiga tjejer det! :)
i klassrummet finns även några andra söta människor men dom orkar ja inte presentera! (:

jag tycker louise är världens sötaste! hon älskar krogen,kalle & naglar. hon har dock mognat jätte mycket och nu äre mest kalle o naglar som hägrar! dom har typ varit i hop i eviiigheter! så söta så! :)

jag o min kille firar en dag idag, eheh pinsamt så det kan vi ju glömma ;D hoppas ni alla har en bra dag/liv.
(vissa iallafall)  nu ska jag skriva klart om bulimi och se tjockiis ut :)

puss emma, (nakenhud.devote.se)


här hade ja långt hår dock..


till louise : i love u! <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0