Allt

Fick mig en underbar kväll & natt i Stockholm i fredags! Blev en mysig båttur med motorbåten in till stan, så otroligt vackert! Och att köra bredvid en färja var lite läskigt om man tänker på hur liten våran båt var jämfört med den, wow!

Körde även förbi en vända med båten vid pride så man fick en tjuvtitt & mot kvällen åt vi en massa gott och såg på film!

Lördagen spenderades även i Sthlm då regnet öste ner så blev lite stig helmer marathon, haha! Åkte mot kvällen hem till mig & kikade på happy feet, grymt söt pingvin!

Söndagen mins jag inte vad som hittades på, bra minne känner jag (a)

Måndagen spenderades i sthlm med Kristina, åt sjukt gott på Taco bar, kikade runt och träffade även Vanya en sista gång innan hon åkte vidare till Värmland. Mot kvällen laddade vi en film & såg på med hennes bror och syster, sov även hos Kristina inatt och åkte tidigt i morse då hon skulle iväg till jobbet!

Idag har jag fixat klart en massa skit & ikväll beger jag mig till tierp för att träffa saknade människor!



Orkade ni ända hit? Bra jobbat!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0