Skolsköterskan

Inte skrivit på ett tag nu, det här är illa! Men har mått skit i cirka tre veckor nu, höfterna som gör ont och nu har är jag helt stel i överkroppen + att min rygg dödar mig, usch! Kan inte bara värken dra åt helvette? Nåja var hos skolsköterskan i tisdags och det kunde vara ihoptrykta muskler som behövdes tänjas och sträckas ut för att allt ska bli bra igen. Börjat med det nu och då blev jag helt stel i hela överkroppen, asså fyfan va ovärt! Ondare än innan jag var där.. Hoppas på att det är som hon säger nu och inte något alvarligare med njurarna eller liknande /:

Sov hos älskling måndag till onsdag och det kändes skönt att bara få ta det lungt! Han är verkligen underbar som alltid ställer upp, älskar dig så otroligt älskling!

Har massa plugg, ingen ork, hur ska det här sluta? Ge gärna råd.

TIPS TACK!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0