Skoljoggen

I morse pallrade jag mig upp vid sextiden efter att nästan inte kunnat sova en blund i natt, underbart! Nej fy! Fick jätte ont i sidan på måndagen och hade det resten av dan, mot kvällen känndes det bättre och vid fyratiden kom det igen och nu i båda sidorna, tror att mina njurar har tagit stryk? Usch hatar när man inte vet vad det är för fel :(  Inte mycket sömn i natt allså.. Bestämde mig ändå för att försöka att gå till skolan, gick hem till älskling en stund på morgonen, väckte upp segisen, morgon mys är alltid mysigast! Cyklade sedan iväg till Vegavallen där vi gick 7 km med andra små filurer. Tog därefter tåget in till Uppsala och mötte upp syskonen vid Jensen skolan där dom nu har börjat. Tog bussen hem och sen var jag faktikst duktig och lagade mat och det blev gott, wtf? Underverk händer ibland, tror det måste ha varit nått sådant ;D 





Sister and brother

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0