Äntligen helg!

En skön sovmorgon och tre lektioner. Så sammanfattas min dag hitils. Men för att göra allt lite roligare så tar jag den långa variationen också! Gick upp kvart i nio och blev därefter hämtad av Jennie och hennes syster vid tio tiden, var planerat till bussen men vände om och körde hem till Jennie igen, varför kan man fråga sig? Men vi valde att ta risken och åka bil med LINN!? Men som ni det så lever jag fortfarande och är totalt oskadd. Hon körde faktiskt riktigt bra och skjuts med bil är bättre än med buss kan jag lova! Gick två lektioner sen drog jag, Sara och Lina till hemköp med bil, riktigt skönt när polarna har körkort! Även lovad fylletaxi, ett STORT plus! Men tillbaka till hemköp, där blev det en pepsi och tuggummi, mumma! Gick sedan till kvart i fyra då jag mötte lite sötnosar i cafeterian och sedan fick skjuts på cykel denna gång hem till Kalle och nu sitter jag här och känner mig glad, äntligen helg säger jag bara!

Lördag = Tagg hos Linda med en massa bra filurer och därefter Uppsala för kulturnatten!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0