partaj

Igår blev det partaj i Enköping, med en massa najsa saknade mäniskor, de gillas starkt! Festade hemma hos Nattis & denna bussresa efter det var inte kul, blä! Men kom ialf hem till älskling vid 2 och sedan blev det nattinatti.

Idag har jag slöat mest hela dan, sov länge och begav mig sedan till stan med Kalle, Rebecca & Emelie. Såg på Saw 7 i 3D, äcklig! Men överlevde som ni ser (a) Lite stolt sådär! Hade sedan tänkt att hänga med på Halloeen fest, men begav mig till Kalle ist. Glad att jag hann träffa lite sköna filurer innan ialf, ni äger & Ivan va försiktig med mina lackleggings! x)

Nu sitter jag här med två nördar som taggar inför lan, om man inte har något liv så -.- (a)

I morgon blir det kanske jobb & köring som står på schemat!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0