Fredagsmys!

Har sovit hos älskling nästan hela veckan förutom tisdags natt, älskar att vara med min älskling helt enkelt! Igår var vi även in till Uppsala en sväng, hade bestämt oss för att kika på bio, något som jag inte har gjort på evigheter. Minns ni biopremiären av Snabba Cash?  Inte varit på bio sedan dess, inte helt okej! Bestämde ialf oss för att se " I rymden finns inga känslor " Grym film vill jag lova! Otrolig rolig " Kärlek tar tid precis som sås "

Äntligen fredag och jag är hemma igen, blir fredagsmys med syskonen eftersom päronen är på flykt och älsking på annat håll. Men mysigt ändå, mina små pussgurkor! En kväll framför Idol helt enkelt, vem åker ut ikväll? Spännande!

Lördagen spenderas hemma hos Linda, en partykväll 9/10 - 2010 precis ett halvår sedan jag träffade Kalle för första gången, man glömmer inte festen den 9/4 - 2010, grymt!





Peace out


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0