Sommarlovskort

I dag hade vi information om droger och alkohol, riktigt roligt, roliga lärare plus en sötnos att kika på, inte dumt! Hade därefter lunch och data och nu är även den kursen färdig, skönt! Nästan inga lektioner numera, ingen färg och form, bild, data, engelska och även snart slut på idrotten också bara en lektion kvar. Har dock två bokredovisningar och ett arbete på hälsopedagogiken kvar, men ändå väldigt slappt och riktigt skönt med tanke på min skoltrötthet (a) Orkar ingenting längre, behöver verkligen mitt sommarlov. Sommarlovskortet börjar snart gälla, ska införskaffa mig ett sådant, behövs verkligen inför i sommar!


Ska ni också sattsa på en fartfylld sommar med massa fläng hit och dit? skaffa ni med, helt klart värt de!


Kommentarer
Skrivet av: Emma ,

a men honey, såg att du kolla på mig ;)

2010-05-27 @ 17:50:01
Blogg: http://doitforliving.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Jag ska ha sommarlovskort ! :D <3

2010-05-30 @ 19:18:27
Blogg: http://raggarbulle.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0