Musikal / lan / town / sup

ojoj, inte bloggat på ett tag nu. Känner bara att jag inte har ork och tid, men nu ska vi ta igen det ni har missat!

I onsdags fick vi äntligen våran långhelg efter två oseriösa lektioner i skolan åkte vi epa hem till älsklingen mys där innan han följde med mig till tåget där jag skulle möta bv. Vi begav oss in mot staden där vi träffade Johan, Tove, Patrik, Linda och Nathalie. Kikande nere på stan innan vi begav oss till Johans skola där vi såg på en sjukt bra musikal som deras klass hade gjort, sjukt duktiga! Jag och bv bestämde oss sedan för att åka till Tierp igen. Saknade våra sötnosar helt enkelt (a) Lanet var i full gång, nördar! Tog sedan bussen hem vid ett och ett stort tack till Patrik som väntade med mig!

Igår kväll begav jag mig in till stan, träffade Vanya, Johan, Ivan, becca och  Kristina där, blev lunchande i stan och även supi utanför polishuset, yeah (y)

Snart kmr älsklingen hit, puss på de!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0