Måndag

I dag känner jag att jag har fått lite gjort, helt otroligt! Åkte till skolan tidigare i dag för att jobba lite på hälsopedagogiken som ska vara klar till början på nästa vecka. Hade klassföreståndartid där vi planerar en resa till uppsala den andra juni, ska kolla på lite intresanta platser i uppsala och sedan bjuder även skolan oss på lunch där, ska bli riktigt kul! Har även tänkt att kanske planera en klassfest då vi i klassen träffas lite före och sedan får övrigt folk komma senare mot klällen, skulle vara riktigt kul om vi anordnade detta. Efter klassföreståndartiden så hade vi ett långt hål mellan 11 - 13.10 då jag träffade och planerade sommarn och helgen med kalle, underbart! Sista lektionen hade vi matte med Tomas, jobbade på med area och omkrets av cirklar och sedan slutade vi vid två, fick inte gå tidigare, men det var tur för älsklingen slutade precis innan och han var snäll och väntade med mig till tre då bussen tog mig vidare till Vendel och hem. Resten av kvällen har spenderats framför plugg. Datakunskap, böcker och matte och även ett försök på brännan, men det blåste lite kyligt, bättre lycka nästa gång!

Nej nu läsa liten stund till och sedan fix inför morgondagen då vi börjar tidigare för en dag fylld med information om drogor, rökning och annat.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0