Town / Partey

I morrn skiter jag i skolan, en lektion yey (y) Kände mig hängig i skolan i dag så det kändes bara bajs, tröttheten och huvudverken tog över. I morgon blir det en sovmorgon och hoppas på att man känner sig lite bättre ialf, har ju varit lite sådär halv krasslig ett tag nu, känns fördjävligt, friskna till nu? ja tack! Efter utvilningen beger jag mig till stan för att träffa becca och kanske även Ivan och Vanya där, who knows. Hoppas ialf på en riktigt varm och härlig dag, skulle verkligen behövas! Mot kvällen åker jag och becca till mig för att fixa det sista innan vi beger oss till Lisa för lite partaj, ska verkligen blir superkul! Supi och sköna människor är inte fel! Blir sedan en sleepover att my house, gillas!



You mean so mutch 2 me <3

Slänger förmodligen in ett snabbt inlägg i morgon bitti innan jag beger mig, puss så länge!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

<3

2010-03-25 @ 21:52:41
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0