Ställ om klockan!

Gårdagen blev riktigt najs ändå även fast jag inte hade några resor och inte kunde ta mig nån vart. Sara (min syster) Hade party här hemma så massa godis och mumsigheter blev det + sjukt bra musik eftersom jag fixade skivan :D! Värsta dunket, ända från Källaren upp till övervåningen, de ni! Jimmy och Henrik ringde och försökte få med mig på fest, men eftersom jag jag var rätt sliten sen i fredags så banga jag. Hade även tänkt att vara med Lisa och Jennie en stund, men ice.

I dag har vi fixat lite mer inne på rummet, småsaker kvar nu, men det kmr bli bra när allt är klart! Fixade upp en spegel över sängen, lysdioder som lyser upp spegeln och lite annat smågrejs. Övningskörde också till Månkarbo, riktigt kul! Övade, dragläge, växlar, stopp vid vägkant och annat kul, snart sitter det! Resten av kvällen har varit chill och avslutades med en varm och skön bastu, gillart!

I morgon börjar en ny vecka, kan inte säga att jag är taggad precis, men det är bara och kämpa på in i det sista,  sen lov! Blir förmodligen en helg i Dalarna, inte så taggad på det eftersom jag missar Erikas fest, fast ska ändå bli kul att få träffa kusin och alla igen. Påskveckan drar familjen till England för vistelse av släkt mm. Jag blir antingen hemma eller så åker jag iväg till Umeå och träffar lite släkt där, vi får se helt enkelt!

Nu växlar vi från vintertid till sommartid, gillar!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Synd att du missra festen, vi får tar ta igen det sen (;

Sv: Du är sjukt söt! Och dansen är nice (Y)

2010-03-29 @ 12:56:21
Skrivet av: Margit

Hm, var jag på förra med ;)

2010-03-29 @ 12:56:50

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0