Sjukling

Nej nu kan den här förkyldningen bara ta sig nånstans! Varit förkyld ända sen den där festen i Skutskär för ca tre veckor sedan. Polisen skickade ut oss utan jackor i minusgrader, fyfan! Den här förkyldningen verkar inte vilja ge sig heller, varit lite krasslig ett tag nu, snuvig, hostig osv, men man tycker ju att den skulle kunna ha gett sig nu, men ice. Hela förra veckan var jag jätte dålig och kände mig hängig, men pallrade mig ändå i väg till skolan, men i dag funkade det bara inte, sprängande huvudvärk, hosta och snuva, bara fan på allt! Så stannade faktiskt hemma i dag eftersom pappa tvingade mig (a) Ringde honom och skulle berätta att jag skulle komma direkt hem efter skolan i dag ist för att åka till stan, så slutade det med : Du stannar hemma hela dan, lyssna bara hur du låter, krya på dig nu ist. Så en fredag hemma, inte hänt på mkt länge. Ska snart lägga mig en stund kanske slumra lite också, huvudet dödar mig och måste vila upp mig till i morgon för då äre krogen som gäller.

Jag ska bli frisk till i morgon för då jävlar!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0