Kalas

I går tog jag bussen in till stan vid 7 tiden. Fick sällskap av robin på bussen, taggande på bussen, you sexy bitch! ;) Mötte Rebecca, Kristina och Tove i stan hängde ett tag på Max innan becca och kristina skulle iväg till bion, dom skulle se filmen Sebbe, verkar faktiskt riktigt bra! När dom hade kilat så vart det förfestande för våran del och begav oss sedan till Kalas, inte så mkt folk när vi kom, men sedan strömmade det bara in mer och mer folk. Vet ni? Även Kissie skulle ha varit där även fast jag inte såg henne. In i dimman? det kan man verkligen säga! (a) Mkt dans, prat med nytt folk och massa mumsig dricka är inte fel även fast det va sjukt dyrt, 70 spänn för en grogg eller cider, Illa! Jag och Robin tog bussen hem vid halv 3 och kom sedan hem vid halvfyra tiden, slitet!







Men en mkt lyckad kväll, tack för det!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

kommentar borttagen din kärring! :D

2010-03-21 @ 18:01:48
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

du vet, jag vet inte om vissa personer fortfarande läser min lilla blogg :) skulle bli knaas

2010-03-21 @ 18:06:37
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0