Hey baby

I går var det som sakt "fruktens dag" Sjukt mobbat! Vad dom kmr på asså! Gårdagen var riktigt najs! Snön smälter, vårkänslorna kmr och skoldagen gick riktigt bra faktiskt, förutom att jag var jävligt flum hela dan och riktigt förkyld /: Begav mig till stan ändå även fast hostan och allt började komma igen (a) Tog ialf 2 tåget, mötte även Vanya på tåget, alltid lika najs med sällskap. Mötte Rebecca, Tove, Kristina och Ivan i stan, sjukt kul att träffa alla igen och vet ni? Den där skinnjackan för 600 som jag ville ha vare REA på! 300 spänn? Jublar! Nu får man bara hoppas på liiite varmare dagar så den kan börja andvändas! Åkte sedan till grannarna blev mat och prat där innan jag fick gå hem och lägga mig, sjukt hängig /: Somnade lite på soffan sådär (a) I dag känns det faktiskt bättre med förkyldningen, känns bra. Nu får man bara hoppas på att hitta nån fest nånstans eller en helt vanlig chillkväll med mina pinglor. Får se om jag pallar mig in till stan för att träffa cotten eller hur det blir :o Skulle ju också träffa Alexander fast han verkade också lite krasslig så vi får se hur det hela slutar.


Nu, pepp!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0