Fredagsmys

Det är fredag och helgen har äntligen börjat, Den här helgen ska bli den bästa! Börjar som den alltid gör, stan ni vet? (a) Tar bussen vid halv 2 och beger mig in mot staden, träffar min lilla bus där och sen äre väska och möjligen skor som står på inköpslistan denna fredag, behövs verkligen och ja.. inpulsköp blir det ju alltid (a) På lördag hoppas vi på att hitta en riktigt najs fest! Tove snackade om nån fest mot Gävle, Alunda hållet, men det skulle tydligen bli lite trixigt att ta sig dit, en fest i Söderfors, en i Skutskär, vi får se hur det hela slutar helt enkelt! Men hoppas starkt på att ett litet partaj dyker upp! Skulle även hinna träffa både Cotten och Alexander, men det blir nog lite tajt känner jag kanske tar det i veckan ist? hm.. Nu ska jag börja göra mig klar och medans taggning till spotify, sjukt bra fan!



Taggagga!


Kommentarer
Skrivet av: Tove

Vi måste hitta en dunder fest! :D

2010-03-05 @ 17:09:59
Skrivet av: Tove

Vi skiter i den utanför alunda, vi kommer inte kunna ta oss dit x)

2010-03-05 @ 17:11:17
Blogg: http://toveeckebringandrsson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0