Film i Aspenskolan

Gårdagen rullade på riktigt bra, bara tre lektioner, svenska, hälsopedagogik och uls eftersom matten var inställd pga vistelse i Aspenskolan där vi skulle kolla på en film som tydligen var obligatorisk. Handlade om hur lätt man kan få människor att göra som man vill, rätt intresant film faktiskt även fast jag slumrade till lite sådär i början (a) Ett plus var att filmen slutade 50 min tidigare än sagt, men väntade ändå till fyra eftersom bästavän skulle till stan. Kom hem vid femtiden och gjorde faktiskt klart svenskan som vi skulle göra till i morgon eftersom våran läskiga svenska lärare skulle vara borta (y)

Jag: Jessica jag har fan as ont i ärslet sen i går (hon smiskade min röv) x)
Läraren: För mycket information.

Man bah vaddå perv? Han skrämmer mig (a) Resten av kvällen spendrades framför film och data.
Sovmorgon i morgon, börjar 11.20 och slutar 14.00 ;D

Pusspåsovmornar!


Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Haha, stackare :P <3

2010-03-20 @ 23:05:02
Blogg: http://jessicacarlberg.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0