Dagens inlägg

I går var jag faktiskt riktigt duktig och städade hela rummet! Damsög, dammade och hela rubbet! Hur härligt och skönt som hälst att lägga sig i en mysig säng med rena frächa lakarn och ett rum som luktar mums, me like! :) Nu sitter man här igen och lyssnar på spotify, hääärligt! Ska snart försöka plugga lite, har lite engelska att göra, nu ska jag vara duktig! Jag fattar inte var orken har försvunnit? I veckorna är jag hur trött och slö som hällst, men på helgerna är man piggelin! Tror det är snön och trist väder som orsakar det mesta.. Ge mig sommar nu förfan! Tänk er en härlig varm sommardag på stranden, man solar, badar och mummsar massa glass och umgås med dom bästa eller varför inte en sommarkväll framför elden med någon mysig sak (a) Ge mig och jag är en glad piggelin igen! 

Dagens hiss spotify (y)
Dagens diss spotify reklamen (n) 

Puuusss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0