Staden och grillning

Blev en sväng in till staden med girlsen ist, vi tar det hela som det kmr helt enkelt! Blev vi och några grabbar, riktigt nice kväll! Varken polisen eller alkisen kunde förstöra detta!

Igår vart det också en sväng ner på stan med bv, mat och stekande på bryggorna är inte helt fel! Skulle egentligen ha blivigt en tripp till Öregrund, men får bli en annan gång!

När jag kom hem så hade jag förväntat mig en lugn kväll, eftersom tröttheten tog över och jag kände att jag inte orkade göra just nånting. Men det var ju trottsallt lördag så några små filurer tjatade på mig att komma till Gryttby. Ställde upp och drog dit och det ångrar jag verkligen inte! Vilken kväll! Blev hämtad av Margit och vi begav oss hem till Lisa där även Daniel och Jennie var. Grillning och mys tills även Gustav, Jocke, Jessica, Josse och några till kom. Spelade kubb och begav oss sedan till grustaget, vissa galningar badade, kallt! Fick sedan skjuts hem av snälla Margit vid 12 tiden.

@krök








@Lisa










Tack för två underbara kvällar!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0