Puss på sommarlov

Äntligen alla bilder uppe! Bara från Lindas fest kvar men dom kmr upp snart ska ni se! Sommarlovet har verkligen fått sig en bra start! Först Lindas fest sedan mys med älskling och nu även träffat mina töntar igen, längesen sist, illa! Måste verkligen bättra mig nu, jag ska hinna med allt denna sommar och då menar jag ALLT!

Festen hos Linda var awsome, även fast nykteristen var framme again! Saknar faktiskt vårat festande becca, varje helg eller hur vare? ;) 
 
Sov senare mot kvällen hos älsklingen ialf, träffade på pp och några till på station innan vi begav oss till honom, lördagen spenderades med älsk och Ask. Älklingen sov hos mig inatt innan vi tog bussen, han till Tierp för nördande med Asken och jag för moppeåkande och fixning i Tobo hos bv innan vi begav oss till Uppsala. Träffade Vanya, Kristina och Ivan, chill och mat där innan jag tog bussen hemmåt, alltid trevligt med sällskap på bussen (y) Resten av kvällen har varit chill, sjukt trött, tror det får bli en tidigt kväll för lilla mig (a)

Några planer inför i morrn? :)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0