Stadsparken, Norrtälje

Blev en mysig vistelse i Stadsparken i Fredags. Träffade på massa saknade pluttisar, bla Patrik & Feffe, felicia var det nästan ett år sedan vi träffades sådär på riktigt, har bara blivit korta stunder annars så det var otroligt kul att träffa henne igen! Patrik har jag träffat några gånger sådär men aldrig som förut med alla våra film och spel kvällar, så det var ett plus att få träffa grabben! Blev ialf picknick där med massa bra people.

Lördagen spenderades både hos becca eftersom hon har snäll och lät mig sova där, hem till mig en snabbis och fixa ovh hämta dricka (a) Begav oss till Uppsala och vidare till Norrtälje med våran lilla fjortis! Blewv en lång väntan på folket som vi skulle mäta där, men tillslut kom det lite folk och vi korkade upp! Åkte sedan till Älsklingen och sov där, mys!

I dag har jag faktiskt gjort lite nytta, fixat lite grejer i trädgården och tjäntar lite money! Ska även fortsätta i morgon en stund innan jag drar till Kalle, blir en sleep over där eftersom vi firar 3 månader på tisdag!


Kommentarer
Skrivet av: Felicia ~ ♥

Sjukt nice att få träffa dig ochså Bambi!<3

2010-07-18 @ 18:07:15
Blogg: http://sekaii.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0