hej göteborg

Jag säger då hej Göteborg! Vi kom fram igår runt 12 tiden eftersom vi åkte redan vid 5 på morgonen. Det var tungt, men jag tog mig upp! Vi checkade in Peters lägenhet som vi får låna här. Den ligger helt centralt så det är kanon!

Det blev sedan en sväng till Nordstan som det inte var längesen jag var. När jag och min älskade klass åkte till Tyskland så blev det en natt i Göteborg! Vi kollade runt lite och sedan blev det mys i lägenheten bara. Taggande inför liseberg!

Så, idag blir det en heldag på liseberg. Taggad till tusen, nu ska jag upp i balder! Imorgon ska jag även tvinga upp Louise, och jag ska lyckas! Hennes syrra har bokat att vi ska åka den tillsammans redan, så annars blir det väl med Sara :D

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0