becca goes gästblogg

Hej där! Som ni sett så överger Lollo hennes bloggande till mig ett tag. Vi får se hur detta slutar! Jag bloggar då själv dagligen. Ni hittar mig på rebeccaan.blogg.se.

Jag och Louise har känt varandra sen vi började i samma klass i 6:an. Vi fortsatte ända upp till 9:an i samma klass. Vi klickade i 7:an och sedan dess har det varit vi! Vi går nu även i samma skola så vi träffas dagligen. Vi umgås i stort sett nästan varje helg och far runt och har oss. De senaste månaderna har det varit jag, Louise och två söta grabbar som umgåtts mest. Louise träffade Kalle och det blev jag och Pontus, så det blev vi 4 där ett tag. Har haft väldigt minnesvärda kvällar med Linda och Victor som även blev together och Patrik och Sara. Jag hoppas att det kan fortsätta vara detta gäng även pga omständigheterna. Det är något jag verkligen vill. Mina partypinglor! Festats har det gjort en hel del av mig och Lollo kan jag ju också tillägga. Varje helg där ett tag, not good! Det var tider det. Sen att hon var med mig hela sommaren 09 säger ju en hel del. Vi två, oslagbart!

Imorgon bär det av för mig till Götet. Louise kommer på lördagen. Vi hoppas på att få en dag på Liseberg tillsammans! Jag kommer vara där både lördag och söndag, så nu hoppas vi på det bästa! Men den lilla fegisen kommer ju låta mig åka själv i vilket fall som helst :o chicken!

Nej, nu ska jag ta och packa klart. Men vi hörs här igen på måndag eller tisdag då jag kommer hem again. Den andra lilla saken får ju stanna en hel vecka. Fuskis!


Alltid denna bild. Bästa vän.


Kommentarer
Skrivet av: Louise

Alltid vi <3

2010-07-08 @ 21:44:51
Blogg: http://[email protected]

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0