Weekend

Fredagen spenderades i Uppsala med mina brudar! Mat & annat där innan vi for vidare hem till beccis där det blev miniröj! Fick dock inte tag i Robin, fy! Men en najs kväll med mina sötnosar är aldrig fel :) En sleepover där & i morse begav jag mig hemmåt efter att ha hälsat på folk från alla möjliga sköna ställen (y) Kom hem fixade mig och begav mig av igen (a) Uppsala denna gång med, träffade Tove & Nattis där, blev shopping, prat, skratt och donken, thaha! " Slangarna, kulorna och låten" Sjukt kul! göras om? Ett måste! :D Köpte en partytopp & ett par partyleggings, wow, bara partyt som fattas nurå! ;D Skulle egentligen ha träffat den lilla sötnosen i dag, men inte, hoppas på bättre tur i morrn (a)

Fredags + vanya som vägrade vara med på bild




Dagens outfit



New clothes

Har köpt en massa mer, som tyvär inte har hamnat här på bloggen än, men kmr nog förr eller senare (a)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0