Huvudstaden

I dag var man i sthlm och härjade. Kollade i en massa afärer, men hittade ingenting, både bra och dåligt faktiskt. Bra för ekonomin, men dåligt för jag hittade inte det jag behövde.. Men äsch! Fikade också på vetekatten, mums! Blev också bio och mat på en riktigt mysig restaurang faktiskt! Va snäll och gick med dom små sakerna på alvin & gånget 2, även fast jag höll på att döda min syrra innan (a) Men mamma smörade med en biocheck, så varför inte? höhö, alltid mysigt med bio (a) Va en rätt roligt film ändå så två upplevelser på bio betalade + massa snacks + mat, fika och alla resor under dagen sponsrade, najs!

Dåliga nyheter också, jävligt kallt hela dagen så höll typ på o dö! Värm mig? (a) Så nu är man både förkyld, har feber & huvudvärk, kan de bli bättre? nej..
Men Jag ska bli frisk tills på fredag, de ska jag! Annars jävlar blire knarkning av värktabletter och dra ändå? äsch jag klarar mig fan (a)








Busigt va? ;D

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0