Enköping

Nyår blev verkligen lyckat! Började med att jag blev hämtad av becca och hennes föräldrar och vi begav oss till Enköping till några bekanta till beccas föräldrar och vissa som jag faktiskt hade firat midsommar med, blev mys och mat där. Gjorde oss klara och efter ett tag så ringde Cotten och hämtningen va på g (; Blev skjusade till Hummelsta, där vare partey! ;) Mys, singstar och fyrverkerier gjorde min kväll! Beställde sedan taxi och den kom efter drygt en timme, inte så farligt faktiskt med tanke på att det va nyår. Sen vare bara massa prat och sova som gällde och såklart blev det lite fyllemat på de, godis är så jävla gott och spec när man har druckigt lite (a) mums! 

Första dan på 2010 bestod av chill & film, flickan som lekte med elden. Sjukt bra! Blir kankse även en bioupplevelse med becca på  Luftslottet som sprängdes snart! Kom ialf hem vid fem tiden, rätt skönt eftersom jag inte har varit hemma på drygt två veckor nu eftersom jag har varit uppe i Umeå och träffat min underbara släkt. Skönt att få träffa alla igen och även den lilla kaninungen på  tolv veckor, så jävla söt!

Bilder från nyår & annat kmr!

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

HELT JÄVLA GALET BRA! (a)

2010-01-02 @ 14:48:01
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0