Frulle Rulle!

Nu är jag igång igen! Firade som sakt åtta månader med min älskling igår och det var typ hur mysigt som hälst! Hade även presentutdelning med familjen + syskonens mormor. Köpte en prydnadsängel till dras mormor eftersom hon samlar på änglar, gratis barnpassning till föräldrarna, spargris med prickar på till min bror, hårspännen med pärlor och blommor på till syster. Av familjen fick jag hårstyling hos frissan ink färgning. Fick även en platt, våg och krulltång, nya bågar och 2300 kr! Jag är nöjd, grymt nöjd!

Åkte såklart till stan idag och började mitt shoppande!
Kunde äntligen fylla på min mobil, så nu kan ni äntligen nå mig gott folk! Mina inköp för dagen blev : Deodorant, nagellacksborttagning, en partytröja, prickiga strumpbyxor och en prickig kofta eftersom jag älskar prickar! Även en randig basic undertröja.

Mina första julklappar + kläderna jag köpte idag & min lilla nörd!




Puss på dagen!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0