Fix & Trix

Prövade mina nya kläder & jag vart riktigt nöjd med allt och jag måste erkänna att den nya koftan är otroligt mysig! Jag som älskar prickar så mycket, mums! Bestämde mig även för vad jag skulle ha på jul, kanske även nyår får peröva lite mer där men den rosa paljettoppen ska ialf på, sen får vi se vilka strumpbyxor / leggings och smyken jag ska ha, smycken är en viktig del i en outfit enligt mig, man kan göra så mycket med dom, antingen andvända många eller bara ett få. Jag tycker att smycken kan förändra en hel outfit och göra den perfekt till olika tillfällen, mycket smycken till fest tex och mindre till vardag. Känns ialf toppen med nya kläder och outfits man kan mixtra med.

Idag har jag varit i Fågelsunda en stund och även börjat packa lite smått eftersom jag och älskling beger oss mot Sala hållet i morgon till ett ställe som heter Möcklinta där hans farmor bor. Även där vi ska fira jul. Det blir en mysig liten julafton där med hans farmor, bror och pappa. Stannar även där till annandan eller lite längre vi får se helt enkelt.

Nu blir det lite mer fix & trix inför julen, puss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0