stress

Fixat lite här hemma både igår kväll och i morse, packning och andra småsaker som behövdes göras, men nu äre så gott som klart, lite packning kvar bara (a)

Nu ska jag fixa mig lite här innan älskling kommer hit. Fick erbjudande om stan och stadsparken så vi får se vad som händer i kväll helt enkelt!

På torsdag beger jag mig iväg till Sthlm till morbror och får äntligen se min lilla kusin Nathalie! Träffar även mormor där innan vi beger oss till Umeå på lördag eller söndag. Saknat släkten en del faktikst, eftersom jag bara träffar dom drygt 2 - 3 ggr om året så är det underbart när jag verkligen får göra det. Komma bort och bara slappna av. Blir lätt rätt häktigt här hemma om man säger så. Alla fester, alla man ska hinna träffa, alla bussar och tåg man ska hinna med till olika ställen, ett riktigt tonårsliv!

Ni fick även se lite bilder igår från både beccas fest och lite bilder som Ebba har fixat till mig, underbart!

Hoppas på ett inlägg innan jag åker!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0