Stadium

I dag har jag varit in till staden med pappsen, allting betalt är inte helt fel (a) Fick nya sportlinnen, stumpor och en sport bh eftersom jag tydligen växer ur allting -.- Fick även en myströja och mjukisar, så otroligt skönt att gå hemma i, mysa ner sig i soffan framför en film osv, mys! Fick också lite nya saker till skolan som almenacka, pennor och sudd. Skönt att kunna skriva in i så man vet när man har prov och vad som behöver göras vilka veckor.

Har även varit ute och kört lite bil, gick stålande med tanke på att jag inte har kört på ett tag (a) Bara några rivstarter, men sånt får man tåla!

Hoppas på att få träffa älsklingen ikväll, annars blir det en lungn kväll framför mig. I veckan ska jag passa på att träffa mina sötnosar, saknat dom en del och måste även gratta Vanya som fyllde år i fredags, grattis till henne!

Peace out

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0