Gymnasie tvåan

Kom hem från Umeå i måndags, fick möte av älsklingen på Arlanda, så grymt saknad han var, något otroligt! Fick en fyramånaders present av honom, en sjukt gullig nalle i en liten låda med massa gullig text på, sweet! Magisk måndagkväll!

Tisdagen spenderades hemma hos mig, kändes skönt att träffa familjen igen, borta nästan två månader ifrån dom, opps (a) Nej, jag undviker dom inte.. :p Kikade på några avsnitt av Dexter, love it!

Onsdagen blev chill pågrund av att vädret var piss, hade lust att komma ut och göra nånting men nej då ska vädret fucka.. Blev en dag / kväll framför Family Gy, Simpsons och datorn (a) Bakade även en riktigt smarrig kladdkaka, bara mums! En mysdag helt enkelt!

I dag började skolan igen efter ett otroligt skönt lov! Känndes tungt igår kväll eftersom man visste att man behövde upp tidigt igen efter långa sköna sovmornar, men det gick fint otroligt nog! Fixade lite här innan jag och älskling cyklade iväg. Riktigt kul att träffa alla igen, hoppat av några från min klass dock, tråkigt! Men tio Bfpg09 elver kvar, vi kämpar in i det sista! Tråkigt att vi har fått nya lärare, eller lärare? Läskiga lärare (a) Även att behöva gå till fyra nästan vartje dag känns tungt! Men ett plus att få sluta tidigare torsdag och få sovmorgon på fredagar (a)

Ledsen att bilderna från Umeå inte har lyckats kommit upp här på bloggen än, men innom nästa vecka ska dom upp det lovar jag!

Blir borta hos Kalle fredag till söndag iom att jag hänger med till Fågelsunda på fredagkväll, kmr bli as nice!

Skriver igen innom kort!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0