lovlovlovlov!

Vårat underbara lov är nu äntligen här! "jublar" Längtat så sjukt efter den här dagen eftersom jag kännt att skolan mer och mer inte tas på allvar, behöver mer kraft och kämparglädje! Hoppas man kan fånga upp den känslan under lovet.

Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men var helt slut, usch! Dagen rullade på riktigt bra förutom tröttheten som alltid finns där. Jag tog mig ialf genom dan och blev faktiskt piggare under min promenad hem, måste verkligen komma igång med träningen igen, bikinikroppen ska fram och jag mår helt enkelt bättre av motion och träning, känner mig inte alls lika trött och sliten då även fast det alltid känns lika tungt att ta på sig träningsskorna och ta tag i saken. Vi hade ialf riktigt kul på färg och formen i onsdags, gjorde påskpyssel och fyfan va vi garva, eller ialf jag (a) Lisas hängda kyckling, så jävla klockren! ;)







I dag slutade jag vid 2 och hann med 2 bussen, skönt! Lovet har äntligen börjat! Kom hem och kollade lite på dom inspelade programmen jag hade missat, men hann inte så långt förän mobilen ringde och Henrik ville komma över en sväng, hade riktigt kul! En electrisk mekanism med olika funktioner. Ja, ni kan ju bara föreställa er, fyfan va kul! Blev sedan en liten bilrunda också, älskar att åka fort! " Vi gör en högersväng" Åkte till Husby och tankade och lite sitsing sådär. Resten av dan har bestått av packning eftersom jag åker till Dalarna i morgon.

Nu ska jag packa det sista, ha ett underbart lov hörrni!

Kommentarer
Skrivet av: Jennie

Sexiga kycklingar ;) <3

2010-04-09 @ 22:48:35
Blogg: http://jennieseriksson.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0