En helg i Dalarna

På fredagmorgon bar det iväg till Enköping, hade några filurer som ville att jag skulle komma till Skånbersen, men ice. Var tvungen att hänga med på lunch hos några bekanta till mina päron. Efter en riktigt god lunch begav vi oss iväg till Dalarna, blev mat, fika och massa annat hos Martin och Saras, mormor, gissa vem som körde dit? jo jag, känner mig lite stolt sådär! Blev sedan en mysig kväll i Grängesberg i våran lilla stuga. Lördan började med att hoppa in i Saaben och köra familjen till lägenheten igen. Frukost och fika där innan vi begav oss till Hörkshage, mat och kortspelande där efteråt en lång och härlig promenad på ca 8 km och hade såklart min bästis i luren. Söndagen spenderades med släkt, fick äntligen träffa min underbara kusin igen, alltid lika kul! En riktig släktlunch blev det, hela 11 pers! Efter en massa kramar och pratande bar det äntligen iväg hem. Resten av kvällen spenderades framför " Flickan som lekte med elden " Sjukt bra film! och ännu bättre är det att pappa inhandlar hela serien, massa bra. 

En riktigt mysig helg, behövs ibland


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0